fredag 24 september 2010

Dan före dan

Imorgon är det så äntligen dags att öppna dörren till butiken. Fönsterna är färdigskyltade, även om jag ändrade om lite idag och fyllde på med ett par växter, och nu känner jag mig ganska nöjd med resultatet (alla är vi ju barn i början)
(bilderna är klickbara dvs. klicka på bilden och du får se den i större format)
Idag har jag suttit uppkopplad med kassa-supporten i flera timmar "suck" När jag nu ikväll trodde att allt var fix-färdigt inför morgondagen visade det sig att kvittoskrivaren och kassalådan inte fungerar...
Så nu står hoppet till en god vän som jobbar med sådana saker och jag hoppas innerligt att han har tid och lust att ta sig in i mitt system tidigt imorgonbitti (om vi bara får tag i honom)
Om inte så har jag garderat, köpt hem kvittoblock och fått dispans från skattemyndigheten om att lägga in i kassan nästa vecka. Men det är naturligtvis roligare om allt fungerar som det ska.
Nu är både jag och butiken redo - Välkomna in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende