lördag 16 oktober 2010

Nyss uppackat

Nu har jag äntligen fått alla sakerna på plats och vi är redo för nästa varuleverans. Bland det som kom in i veckan fanns bl.a dessa godingar i form av rejäla zinkburkar med text på

Ett av fönsterna skyltades om och jag anv. mig av en av de reoler i zink som fanns med bland varorna. Den passar ypperligt att anv. i skylten eftersom man då får in massor av saker på liten yta.

Även ytan innanför fönstret fick en make over. Jag plockade fram några lådor som får agera hyllor och i dem stoppades bl.a bordsdukar och diskanddukar i lin med tryckta, fina gammeldags texter på

En del små justeringar blev det både i reolen i fönstret och i lådorna här efter det att jag tagit bilderna men det ser ut ungefär så som de visar.
Med detta önskar jag er alla en god helg, jag är åter i butiken på tisdag - Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende