tisdag 28 december 2010

Och vinnare är...

Jag måste först få be om ursäkt för att jag "dragit ut på" utnämnandet av vinnarna i min utlottning. Men tyvärr är hade jag ingen möjlighet att dra vinnarna förrän idag när jag är på plats i butiken eftersom min hemdator inte går att starta.

Nu ska jag inte dra ut på det längre, på den första lappen jag drog stod det:

Peter, med bloggen Haspets lilla blommmiga - Grattis! (hör av dig om tala om vilken vinst du helst vill ha)

På nästa lapp stod det:

Knatten, med bloggen Ett hus på klippan - Grattis! (du får också tala om vilken vinst du helst vill ha men Peters önskan går såklart först)

Och på den tredje och sista lappen stod:

Katarina, med bloggen Katarinas Trädgård - Grattis!

Ni som vann, maila mig önskad vinst samt den adress jag ska skicka paketet till

Till er andra vill jag säga Tack! Det var skoj att så många ville vara med i min utlottning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende