fredag 21 januari 2011

Lyktor som passar både Ute & Inne

Med i gårdagens leverans fanns rostiga lyktor som passar perfekt även ute i trädgården.

Fyrkantig lykta i två storlekar, den mindre: 130x130x310 mm och den större: 180x180x530 mm. Jag har beställt ytterligare en storlek större: 260x260x710mm med beräknad leverans v.10


En favorit i repris, jag lyckades få tag på ytterligare ett par lyktor av denna modell (de andra två modellerna är slut hos leverantören och inga fler kommer in) De är en storlek större än de jag haft tidigare, rostiga och glaset i dem är munblåst dvs. bubbligt och fint!

Idag bjuder jag även på ett par interiörbilder från butiken

Eftersom våren närmar sig tyckte jag att det var tid att lyfta fram lite trädgårdsinfluerat på hyllorna, en del nytt och en del som hängt med sedan butiken öppnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende