torsdag 16 juni 2011

Julens varor var det ju?

Häromdagen besökte jag en av mina favoritgrossister för att titta och beställa julens varor. Sagt och gjort men med mig hem hade jag en knökfull bil med ICKE julsaker!

Det är svårt att motstå när man hittar godbitar till bra priser =)

Det blev bl.a Uteljus, dvs. ljus som du inte behöver någon lykta till de brinner fint ändå. Storleken på dem är H: 15cm D: 15 cm
Rejäla ljusstakar, H: 36 cm resp 47 cm


Stora Urnor, 29x29 cm


Sen vill jag passa på att påminna om Midsommarafton som ju infaller nästa fredag. Fyll snapsflaskorna med tre olika sorters brännvin och du har den perfekta gå-bort-presenten!

Det var en avstickare från nyheterna "ler"


Mer nytt som jag fick med mig hem är dessa underbara kak- och chokladburkar i glas med lock


Och vem kan motstå detta?

Skålar, vaser och ljuskoppar i klarglas dekorerade med metallkant och glaspärlor


Ljuskoppar kan man inte ha förmånga, så jag köpte på mig fler färger och modeller



Julens godbitar levereras självklart inte förrän i höst - så det blir ingen tjuvkik på dem inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende