onsdag 7 januari 2015

Förhandsboka Majas Lyktor i nätbutiken redan nu!

God fortsättning 2015!

Från och med idag har ni möjlighet att i nätshopen förhandsboka/beställa de Majas Lyktor som anländer till oss i butiken under januari och februari!

Här syns ett urval av de nya lyktorna:
 Namaste
 Love
Friendship

För att komma till nätshopen klickar du enklast här

Missa inte att vi i butiken i Kävlinge har 
Total Utförsäljning av alla julsaker och vi lämnar nu ytterligare -50% på REA-priset!!!


1 kommentar:

  1. Åh så snygga lyktor! Det är bara en sak som är trist, jag har minst ett 50-tal (jag älskar ljus) och dessutom inte längre någon att ge bort dom till. Inte sen mina väninnor och jag bestämt oss för att sluta med presenter till varandra. Vi - läs dom - är för gamla och har för mycket prydnassaker!
    Vi bestämde oss för det här förra hösten, vilket betydde att man inte fick några julklappar i år. Dessutom fyller jag jämt och blev faktiskt lite ledsen, ända tills jag fick höra av dom att det gällde INTE jämna födelsedagar. Puh - vilken tur!
    Men det är faktiskt jättetrist att inte kunna köpa snygga saker och ge bort!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende