torsdag 2 september 2010

Att skylta ett fönster

Helheten av dagens arbete med att få det stora och framförallt höga fönstret snyggt blev... sådär. Statyerna till vänster är drygt 70 cm hög så förstår ni kanske "problemet" Men jag har kommit på en lösning och som ska provas imorgon. När sen butikens namn kommer på plats längst upp så gör det ju att föntret krymper på höjden och proportionerna blir säkerligen mycket bättre då. Imorgon ska jag först till bygghandlaren för att köpa kedjor i metervara för att kunna hänga upp varorna i vettig höjd.

Ett smakprov på min dekoration

elle kanske två...

Mitt huvud är fullt av ideér och jag längtar bara tills alla varor anlänt så att jag kan ta itu med dekoreringen för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende