måndag 13 september 2010

Nya varor och öppningsdatumet spikat

Imorse fick jag ett telefonsamtal från speditören;
-Jag står här med en pall varor till dig!
-Men, jag ska inte ha någon leverans idag!? (alla beställningar ska ju aviseras)
Han förklarar var sändningen är ifrån och visst var den till mig.
-Jag kan vara där om en kvart? säger jag lite frågande
-Inga problem, svarar han.

Snabbt som en vessla gör jag mig iordning och beger mig. Varor, det är lika kul att få en leverans varje gång!




Idag blev det dock liiite trångt därinne när jag burit in allt. Lådorna vi köpte igår står ju staplade innanför dörren och bordet var fullt av varor som jag höll på att "omplacera" inför öppnandet. De fick hastigt flytta på sig och vänta tills allt nytt packats upp och prisats.

Ett smakprov på vad som kom idag, trälådor i flera olika varianter - snygga som sjutton! Denna tycker jag passar perfekt ihop med korten i gammal stil. Så den behåller jag och anv. som skyltmaterial


Öppningsdagen är nu spikad! Det blir Lördagen den 25:e september kl. 10.00. Tills dess hoppas jag ha fått ännu ett par leveranser, och om inte så får de trilla in varteftersom istället, inte mycket man kan göra åt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende