fredag 10 september 2010

Öppna eller inte öppna...

det är den stora frågan!

Idag hämtade jag ut min kassa på postens utlämningsställe, eller jag ska kanske säga att jag hämtade ut en del av min kassautrustning... för ett paket har kommit på avvägar och ingen vet i dagsläget var det är! En av de andra viktiga delarna har inte ens aviserats...

Allt jag har är en streckkods-scanner och en kvittoskrivare...

Jag vet alltså inte i dagsläget om jag kommer att kunna öppna butiken på lördag som planerat, eftersom jag ev. inte har någon kassa!

Men det sista som lämnar en är ju hoppet... så jag hoppas fortfarande på en öppning, men jag kan inget lova!


Till er som ev. tänkt besöka butiken under öppningsdagen vill jag be att få återkomma på torsdag med besked om hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende