torsdag 9 september 2010

Öppningserbjudande

Just nu har jag fullt upp med att ställa iordning alla varor på hyllorna. Om ni bara visste så roligt det är!

Samtidigt har jag funderat på det där med öppningserbjudanden...
Ett är bestämt sedan länge, det att alla som handlar för minst 500:- vid ett tillfälle får en present, (så långt lagret räcker)

Utöver det så vill jag gärna ha ett par varor som jag erbjuder ett extra bra pris på under öppningsveckan.

Vad sägs om eldklot

eller en fågelautomat (jag har tagit av plasten nu)

eller kanske lockar en ljuskrona


eller rent utav en stationsklocka

Det kan tänkas att jag utökar med ytterligare någon vara.

Idag har jag som sagt rumesterat om bland alla varor, mycket jobb, men väldigt skoj samtidigt. När jag flyttade runt varorna mellanlandade betongrosorna på ett zinkbord och det kan tänkas att de får ligga kvar där, jag tycker inte det ser så tokigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett par rader. Ev. tips, idéer, ros och ris, allt mottages med ett leende